Si no tenir dentadura ja és dolent, patir una pròtesi defectuosa no és millor: dentadures que «ballen» i no s’ajusten al paladar, fractures, peces que es mouen o cauen… una infinitat de contratemps que els pacients suporten estoicament per por d’haver de prescindir de la seva pròtesi durant dies, fins que no la reparen.
Conscients d’aquesta problemàtica, a Ilerdent, disposen d’una ÀREA PROTÈTICA DE REPARACIÓ XPRESS – 2 HORES situada en el seu laboratori protètic dental propi (Ilab17), ubicat en el mateix edifici. D’aquesta manera, l’equip tècnics protètics i ceramistes pot treballar en coordinació amb el quadre mèdic d’especialistes per àrea de la clínica, perquè la comunicació metge-protètic sigui fluida i així obtenir els millors resultats per als pacients. A més, són els doctors d’Ilerdent qui formen el seu propi equip de tècnics, participant i adaptant el procés de fabricació de les pròtesis a les particularitats de cada pacient. Fet que permet augmentar les prestacions dels serveis i garantir:
• L’ús de materials de màxima qualitat en les pròtesis.
• Temps de lliurament ràpids i retocs immediats perquè les protésis siguin perfectes.
• Reparacions en 2 hores «garantides».
• Preus molt competitius.
Ilab17 –fundat per Miquel Gensana Ruestes (Col·legiat 17) del Col·legi de Protètics Dentals de Catalunya i amb més de 30 anys d’experiència en el sector dental– compta amb les últimes tecnologies del mercat per resoldre qualsevol incidència que pugui sorgir en el procés protètic.
DESTACATS
«Els doctors d’Ilerdent formen el seu propi equip de tècnics, participant i adaptant el procés de fabricació de les pròtesis a les particularitats de cada pacient»
«El manteniment de les pròtesis dentals és imprescindible per a la salut i comoditat del pacient»